هیدروآساب

تانک، فیلتر مکش و…

هیدرولیک پنوماتیک
لوازم هیدرولیک صنعتی
پیستون

تانک، فیلتر مکش و…

تانک، فیلتر مکش و… ،فیلترها و صافی های مکش در سیستم های هیدرولیک برای از بین بردن آلاینده ها از مایعات فرآیند استفاده می شود. حذف آلاینده ها برای محافظت از اجزای حساس سیستم بسیار مهم است. اصطلاحات “ فیلتر مکش “ و ” صافی مکش ” اغلب به جای یکدیگر استفاده می شوند ، اما تفاوت اصلی آنها در اندازه آلاینده هایی است که آنها از بین می برند.

 هنگامی که مایع فرآیند از فیلتر یا صافی عبور می کند ، ذرات و آلاینده های آلوده به دام می افتند. هر دو سیستم از یک محیط متخلخل برای از بین بردن آلاینده ها استفاده می کنند ، اما فیلترها معمولاً بسیار ریزتر از صافی ها هستند و توانایی جذب ذرات کوچکتر را دارند.

سیستم های هیدرولیک اغلب چندین فیلتر را در خود جای داده اند. فیلترهایی که بین پمپ و محرک استفاده می شود فیلتر فشار نامیده می شوند ، در حالی که به مواردی که بین اجزای محرک و مخزن استفاده می شود فیلترهای فشار کم یا خط برگشت گفته می شود.

صرف نظر از نوع فیلتر استفاده شده  عملکرد آن با توجه به اینکه آلاینده ها را با توجه به شرایط خاص از بین می برد ، اندازه گیری می شود. به عنوان مثال ، فیلترهای کم فشار برای فشار کاری ۱۰ بار یا کمتر مناسب هستند ، در حالی که فیلترهای سنگین برای کار مداوم در کاربردهای سختگیرانه بافشارهایکم تا متوسط ​​مناسب ترند .

تانک، فیلتر مکش و...
تانک، فیلتر مکش و...
فهرست